Transport gratuit la orice comanda de peste 450 lei.

Livrarea produselor

Detalii Livrare&Retur


LIVRAREA COMENZILOR


În situaţia în care Nobis Boutique nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.

Timpul de livrare

Perioada standard pentru livrare este de 3-5 zile lucratoare. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de Nobis Boutique, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.

Fac excepţie de la perioada standard de livrare cupoanele de cadou comandate, care vor fi livrate prin e-mail instant, în urma finalizării procesului de confirmare a comenzii.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Folosirea de către client a unui cupon de cadouri pentru achiziţionarea bunurilor, se va regăsi în mod corespunzător în cadrul facturii.

Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.

Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii Nobis Boutique vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de Nobis Boutique , clientul poate contacta Nobis Boutique prin e-mail la adresa contact@nobis.ro sau la numarul de telefon 0371444574.

Transportul, ambalarea si termenii de plată

Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este 20 lei. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.

Nobis Boutique păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de Nobis Boutique vor fi achitate de cumpărător.

În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin euplatesc.ro. Nobis Boutique nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.

De asemenea, în cazul plăţilor online, Nobis Boutique nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.

Modalităţi de livrare

Livrare se face prin Curier rapid.

Schimbul de colete

Costul schimbului de colete din vina clientului este de 20 de lei .

RETURNAREA PRODUSELOR

Pentru returnare va trebui intrat direct in istoric comenzi, iar pe fiecare comanda in parte se poate selecta exact ce se returneaza.

Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor. 

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile legate de transport prin curier rapid in valoare de:

-20 lei cand se doreste restituirea sumei de bani fara produs la schimb, cost suportat de catre Nobis Boutique si care se va scadea ulterior din valoarea sumei transferate, cost care se va regasi pe factura de storno.

-20 lei cand se doreste produs la schimb, cost suportat de catre destinatar si care se va regasi pe factura de schimb produse.

Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa accesati istoric comenzi si sa alegeti retur pentru ce produs se doreste urmand ca noi in urma solicitarii sa trimitem curierul sa preia coletul sau daca se doreste a se schimba rochita cu o alta marime, schimbul se va face in momentul cand soseste coletul cu rochita la schimb.

Nu acceptam colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana sau orice alt curier, acestea vor fi refuzate. Returul se inregistreaza pe site si se asteapta ridicarea coletului de catre curierul nostru.

Veti primii toate detaliile pe mail. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa completeze contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia in cadrul contului sau!

Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale Nobis Boutique pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de catre Nobis Boutique .

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.

Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produssau schimbul sau

Conform OUG nr. 34/2014, Nobis Boutique isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@nobis.ro sau la numarul de telefon 0371444574.

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE, nu poate face RETUR.

Achita online prin card

Simplu si rapid

3 rate

0% dobanda
© 2024 Nobis Boutique - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
Sunt de acord
 
Lider4IT Chat
Initializare chat...
yl